Kızlar selam🙋🏻♀️ Bebişim 5.5 aylık bir diş dönemine girmiş bulunuyoruz. Acayip yorucu, fazlaca huysuz ve bol ağlamaları günlerimiz var. Kehribar kolye almayı düşünüyorum. İnternet üzernden alanlar sertifikası olmalı ücret önemli değil güvenilir bir yer olması yeterli bir de kapıda ödeme tabi🙄😂 alanlar ve memnun kalanlar nereden aldıklarıyla beraber yazabilir mi?