Aysenurdmr aynı şekil bbm oğlumdada vardı cnm doktor sade yağ olunca tekrar oluyor dedi karbonatla yağı karıstırıp sürülcek 15 dk bklncek taranck bi 15 dk bida bekle dedi önce sabunla basını köpürt tarakla bida tara dedi sonra güzelcene yorgan yünü olur ya yumusak lif gibi onu kulln basına dedi yıka bol suyla dedi yaptm coğu gitti ikincisi ypıcm bu aksm bida çok az kldı benim oğlumun basındada cok vardı