MssKrks Sevgilimmm Canım aldığın kamera xiaomi mijia modeli mi Imı modeli mi ? Imı de sanırım bebek sensörü varmış sesi de algılıyormuş
Morcivert061 Sevgilimmm merhaba bende xiaomi almak istiyorum ama gece uyurken duyarmıyım DİE tereddütte kaldım kullanımı nasıl acaba
Meliscikveannesi Mrbmrb invidyo marka bizimki turk mali orta dogu teknik universitesi tarafindan gelistirilmis biz memnununz
Sevgilimmm Morcivert061 gece uyurken denemedik.ama mesela ben mutfaktayken diğer odada olan bebeğimi takip edebiliyorum yani sesi geliyor. Yorumlara bakarak karar verin bence insanlar çok yorum yazmışlar kullanan çok var
Mss19 Sevgilimmm ses alışverişi program açıkken oluyo r sanırım. Telefonda uygulama açık değilken ses gelmiyor degilmi