Kivircikmomy kim west’in sandalye yöntemini deneyin. Yatağına koyun pış pışlayın öyle zamanla alışacak. Daha çok küçük daha kolay alışması. Ben doğduğundan beri düzenini oluşturdum oğlumun, uyku saati, uyuma şekli vs. Sonra zamanla uyku eğitimi de verdim 5,5 aylıkken kendim ama ağlatmadan. (Bebeklerin ağlatılmasına karşıyım) Çok da iyiydi 6 aylıkken hastalandı bütün düzeni değişti 😐 zar zor yine saatlerini düzelttim ama kucakta uyuyor benim şikayetim yok açıkçası . Sağlıklı olsun da. Odasını daha ayırmadık bizim yanımızda kendi yatağında uyuyor. 1 yaşı bittikten sonra değişicez . Büyüyünce zaten Öğrenicek kendi uyumayı