EEslem 4aylik atak mıdır ne zıkkımsa ne emiyo ne uyuyo sürekli ağlıyor gogusumu görür görmez ağlama basliyo hic birseyden mutlu olmuyo uyumuyo kafayi yicm
Zeyno111 EEslem Meme reddi yaşıyorsunuz uykudan uyanır uyanmaz sersem halde emzirmeye çalışın öyle emiyorlar en azından aç kalmamış olur oda olmazsa sağın şırıngayla kaşıkla alıştırma bardağıyla sütünüzü verin. Ayakta yatarak zıplayarak duşta ten tene temaslar da bir seçenek bunları da deneyebilirsiniz. Uykusu da atak geçince geçecek inşallah sakin olur geçiyor 1-2 hafta daha sancılı oluyor sonra hafifliyor
Egeymen EEslem bol bol ten tene temas yapın, hatta mümkünse kucağınıza alıp beraber duşa girin ılık Bi suyla ve bebeğinizi severek rahatlayın sonra güzel Bi masajla iyice gevşetin ve sessiz sakin Bi yere geçin onunla sakince konuşa konuşa emzirmeyi deneyin
EEslem Yasayanlar nasil atlattınz herseyi denedim ben akliniza gelebilicek herseyi hicbirini kbul etmedi
Zeyno111 EEslem Sizden kaynaklı değil ki vicdan yapmayın lütfen atak dönemi geçecek inşallah açıkçası bu durumda ne yapabilirsiniz bilemedim bayağı ciddi geçiriyor hiç birini kabul etmiyor 😕
Cigdemino EEslem resmen aynılarını yasıyorum ve hastaneye götürmeyi düşünüyorum. Besleyemiyorum hiç bir sekilde. Vicdan azabı duyuyorum hep huzursuz sanki.
Zeyno111 EEslem Götürmeden doktoruna sor istersen ortalık karışık çünkü ben kontrole gittiğimde yapar normal demişti
Eylul-aynur EEslem eğer aşı olduysa 4.ay aşısı ağır oluyo aşırı ağrı yapıyodur aşı olan bölgeye bebe yağı sür biraz masaj yaparak oşiş bolgeyi dağıt biraz sonra emzir
Srplglce EEslem şarkı söylemek onunla konuşmak çok işe yarıyor ayakta gezdirerek emmeyi sağlama bunların hiçbiri de olmuyorsa uykudayken memeyi vermek lazım huysuzluğu başka birşeyedir diş huysuzluğu başlamış olabilir