Merhabalar, hep korktuğum bu kadar dikkat etmemize ragmen korona olursak bebeğim ne olut sorusuydu
kuzenim korona oldu ve doktorlar emZirdiği için ona farklı tedavi uyguladı bebeğini emzirmeye devam etti. Şükür cok iyiler bilginiz olsun eğer benim gibi kygılanan vars diye paylaşmak istedim