Kızım 40 günlük çok güzel emiyor kakasını da yapıyordu Bi ara kan ilacına başladım ama sadece iki gündür içtim ondan sonra bir haftadır yaparken çok ağlıyor zorlanıyor azcık yapıyor onu da yeşil yapıyor hep sancısı var gibi emmiyor emse de kusuyor var mı bunu yaşayan nasıl atlattınız