Yasminlina Kızlar 6.ay22günlük bebeğimin tek göz doğduğundan beri sürekli çapaklanma oluyor. Sarı şekilde başına gelen varmı. Dr 1 yaşa kadar olabilir geçmexsse cerrahı op. Yapılabilir korkmayın demıstı amaa damla vs kullanıp geçen varmı.
hanndee_ Yasminlina göz masajıyla geçirmiştik ve damla kullanmıştık bizim doktorumuzda bir yaşına kadar sürebilir göz yaşı kanalları tıkanmış demişti
toesta Yasminlina damla kullandım ama onunla geçmedi masajla geçti göz kanalı tıkanıklığı masajı yazınca çıkıyor
Zeynept Yasminlina göz yaşı kanalı kapalıdır ona temiz elle masaj yapa bilirsin. 1 parmağınla göz başlanğıcından başlayıp göz altından sonun kadar masaj yap aynı göz altına krem sürermiş gibi (anlatamadım galiba belkide doktor söylemiştir)
Saliha_faruk Yasminlina ben Damla ve masaj sayesinde geçti 2.5 aylikti o zaman kuzum benim şuan 7 ay 13 günlük
Zeynept Yasminlina işte ordan başlamalısın ama gözün altından sonuna kadar getirmelisin ablam öyle yapıyordu
Yasminlina Oz_ela ne kadarlık bebeğınız. Benım doğduğundan beri çaylı bezle de sıldım. Masaja pek yanaşmıyor
Oz_ela Yasminlina 43 günlük.bizimde uzun sürdü çapak meselesi ama her çapak gördüğümde sürekli temizlemeye çalıştım.
Bendeanneoldum Yasminlina ılık çayla silebilirsiniz bizimde vardı 2. Ayımıza kadar doktora götürdüm ılık çayla pansuman yap ilaç yazmıyorum dedi 2 gün yaptım bidaha olmadı
Minikprenses_1 Yasminlina bizdede aynısını dedi doktor canım masaj uapacakmisiz şimdilik birşey vermedi
Yasminlina Minikprenses_1 ben bırakmıstım ama yorumlardan sonra bgunn cok yaptım aksam baktım asırı capaklanöa olmadı ıse yarayacak dmkkı