Merhaba,
Kızım bir bucuk yaşında gece uykuları çok kötü durumda gece boyu en az 8 kez uyanıyor ve emmeden asla sakinleşmiyor bu durum beni artık çok bunalttı 😢
Hala oto koltuğunda oturmuyor (hoş bu ara soğaka çıkamıyor ama) bu durumda düzelmedi, mama sandalyesinde sürekli ağlıyor ya da ayağa kalkıyor. Verdiğim her yemeği ağzında tutuyor ya da tükürüyor, öğlen uykularına yatmadan önce 1 saat ağlıyor.
kısacası sabah öğlen akşam her şeye ağlıyor.
Online olarak bir çocuk gelişim uzmanı ile görüştüm verdiği tavsiyelerde işe yaramadı.
Ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️
Doğduğundan beri böyle o zaman da başka şeylere ağlıyordu.
sizin bebekleriniz nasıl uyuyor? Neler yiyor? Paylaşabilir misiniz? Durumunu kime bahsetsem kendi uyumalı kendi yemeli bu kadar uyanması normal değil diyor çok bunaldım çok 😭😭😭