Merhaba anneler son bir kaç gündür oğlum sürekli uykuda yada değilken geriniyor kendini sıkıyor nefesi sinirli gibi sesler çıkarark alıyor ellerini yüzüne sağa sola yukarı sürekli sallıyor bu sırada bacaları da hareketli oluyor yarım kundak deniyorum ama onda da sürekli zorluyor kendini,
kendini uyandırıyor emziğini düşürüyor ağzından ağlıyor sonra böyle bir şey yaşayanlar var mi 😔 endişe etmeli miyim ?
nette baktım bazı anneler kolik olabilir demişti sorusu olanlara böyle. Allah korusun. Biz ilk günden veri nurse diye gaz damlası kullanıyoruz sabah akşam mamasına koyuyorum 6 damla. Kakasını her gün yapıyor 2 saatte bir de çiş yapıyor neredeyse. Ağızdan gazını bir kaç gündür çok zor çıkarıyor uyuya kaldığı için özellikle geceleri. Napsam çıkmıyor ven de bırakıyeıum yan yatırıp o mu birikti acaba diye düşünüyorum 😔 lütfen varsa bilginiz tecrübeniz yardım edin