Dilekmh Merhaba. Benim de oğlumun 4 aylıkken kapanmaya başladı. Bende tedirgin oldum. Sonra araştırdım. Kafa çevresi normal şekilde büyüdüğü sürece hiç bi sorun yoktur. Ayda 0.5-1 cm arası büyüyor ise hiç bir sıkıntı yoktur. Ki bıngıldağı kapalı şekilde doğan çocuklar varmış. 3. Ayında kafa çevresini tekrar ölç. Eğer yeteri kadar büyüdüyse sıkıntı yoktur. He bide sağlık ocağından d vitaminini kes gibisinden konuşurlar yok doktora gir belki keserler . D vitamininin bıngıldak ile hiç bir ilgisi yoktur. Bunların hepsini ünlü uzman bi doktor söyledi şahsen sordum böyle dedi.