Hanımlar çok korkuyorum lütfen yardım edin 1,5 yaşında oğlum var ve sağkoluyla hiç bişey yapmıyor. Mesela eline oyuncagı verıyoruz sol koluyla alıyor yada otururken ayaga kalkmak için sol kolundan destek alıyor bunlar sadece bi örnek. Herşey de ama herseyde sol kolunu kullanıyor. Dün akşamdan beri farkettik belki gunduz den beridir boyle dır. Napmalıyım? Lütfen yardımcı olun. 🥺🥺🥺🥺 Hastaneye gitmek istiyoruz ama coronadan dolayı bi yanımızda hiç gitmek istemiyor. Napıcaz bilmiyorum. Bu arada sol kolunu kullanmıyor ama dokundugumuzda aglaması, herhangi bi acısıda yok. Yukarı kaldırıyoruz hareket ettiriyoruz bi tepki vermiyor. Ama kesinlikle kullanmıyor.