Tsen Merhaba anneler 50 gün önce doğum yaptım ve adet oldum baya da yoğun kanama geliyor emziriyorum ama sütüm az mama takviyesi yapıyoruz sütü de sagip sagip veriyorum göğsümun ucu yok. Erken adet olan var mı içinizde acaba normal mi çok kanamam var
Dmt-01 Tsen bende tam 50. Gün adet olmuştum ve hamilelik öncesindeki adetlerime göre çok fazla kanamam olmuştu normal demekki