Vahide18 Dun 16 aylik kizimin kolu cikti hastaneye gidebilmek icin bile izin alip arac plakani vermen gerekiyomus 3 kere aradik fakat bir turlu donmeder ve ambulansda gondermediler izin almadan kesinlikle cikmayin hastaneye gidiyoruz desenkz bile ceza yersiniz dediler deliricektim 😑 bi sekilde amlulansla hastaneye gttik iki yerden cikmiş 😔ve bizi izin icin 2 bucuk saat sonra aramislardi neyseki hersey yoluna girdi ama bana sacma olan hastaneye bile izin ile gidilmesi eger izin olsa bile bunun hizli bir sekilde yapilmasi 😣
Defneyelin Vahide18 Bizde dün aynı siz gibi eczane için istedik rahatlatıcı bir şurup önerdi doktor çünkü artık uykusuzluktan huzursuzluktan bebeğimin ateşi falan yükselecekti. Kolik çünkü. İZin vermediler vizede almaya. Geri dönelim biz size dediler döndüler. İZin yok
Merve201119 Vahide18 nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama dün benim oğlumda mama sandalyesi devrildi düştü burnu durmaksızın kanayınca bizde acile gittik fakat izin filan almadık yolda durdurdular cocugun burnunu görünce zaten yüzünde kanlar var sorun çıkarmadılar geçtik gittik tabi hastaneler girilecek gibi değil rabbim kimseyi düşürmesin sizede çok gecmis olsun
[silindi] Vahide18 ambulans hemen gelmedi mi. Bide bence öyle bı durumsa beklemenize gerek yok izin falan açılıyor var sonuçta izinle mi ugrasacaksiniz hemen atlayıp gitseydiniz yolda karşınıza cikanlara da kızımın kolu çıktı sizimi bekliyvektik derdiniz.. geçmiş olsun
Merveazra Merve201119 cok gecmis olsun mama sandalyenizin markasi ne acaba nasil devrildi birde? Suan acayip korktumm mama sandalyesinin devrilmesini dusunemiyorumm:(
Sinem2 Merve201119 ay çok geçmiş olsun. Dün benim kızım da mama sandalyesinden kendi kendine inmeye çalışırken Burun üstü düştü. Allah’tan bişey olmadı. Şimdi nasıl bebeğiniz
Vahide18 Birkucakmutluluk yerde yatiyordu donerken kolu tars dondu sanirim 🤦🏼♀️ ondan sonra aglamaya basladi
Vahide18 [silindi] cok tesekkur ederim 🙏 ilk ambulans gondermek icin gerek duymadilar sizi arayip arac planizi vericeksinz snra cikarbilirsinz dediler
Nekwam Vahide18 bu ciddi bir yasak Ve yasak sayesinde %23 lerden %9 kusurlere inmis test yapılışı Ama eger yasak olmasaydı bu güzel günlerde kimbilir ne kadar yayardı bunu bazı ahmaklar. Aranacak bir sürü numara var hepsini denediniz mi? Geçmiş olsun 🍀
Vahide18 Nekwam tabikide aradik sonucta evladin aci cekiyo aglayip duruyo eger tabikide yasaklar olucak olmalida ama yasaklari dinlemeseydim zaten beklemez drek giderdim.İzin alinmasi gayet olasi gereken birsey haklilarda ama bu surecin 2 bucuk saatte degilde daha kisa zamanda yapilmasi gerekseydi daha guzel olurdu 🌺 tesekkur ederim 🙏
Defneyelin Annesinin-pasasi Biz 5 hemen han ilçeye gidecektik. Nöbetçi eczane de yoktu bizim. İZin vermediler.
Yavuzuannesi2012 Vahide18 annemin oraya ekmekçi gelmiyormuş annemde karakolu aramış ekmeğim bitti fırına gitcem demiş o da biyere sapmadan direk fırınına git gel demiş. Yani bu kadar basit şeye izin verdiler de size nasıl vermediler ben olsam dinlemez giderdim. Sağlık bu ya
Vahide18 Yavuzuannesi2012 ekmek almak icin izin istemene gerek yokmus cunku kisa mesafe oldugu icin bizi ozellikle saglik calisanlarida uyardi izin cikmadan gitmeyin hem esiniz hem siz ceza yersinz dediler 🤷