Elos-92 Arkadaşlar bebeğim formül mama ile besleniyor 3 aylık her 3 saatte bir (bazen 3 buçuk saatte bir ) 90 Cc yiyordu 2 gündür yemek istemiyor biberonu dişiyle sıkıp itiyor diliyle itiyor 30 40 milim zorla yediriyorum ağlıyor yemiyor neden sizce ?
Omerasaf38 Elos-92 mamadan tiksinmiş olabilir benimki de öyleydi mamayı değiştirmek zorumda kaldım onda kabız yaptı sonra geri o mama ya döndüm biraz içti biraz içmedi bazen kustu bazen hiç almadı yaptığım mamalar hep ziyan olurdu şimdi 2 numaraya geçtik biz başka marka alacağım bakalım insallah sever
Elos-92 Omerasaf38 böyle giderse bende değiştiririm o zaman çok üzülüyorum ve korkuyorum 😞😞 gece yediriyorum uykusunda 2 defa . gündüz yemiyor 😞😞