Merhabalar, 2 gün önce spinal ile doğum yaptım. Bebeğimde yutma problemi farkettiler ve test yaptılar. Testin sonunda akciğerlerinde enfeksiyon olduğu ve bu enfeksiyonu anne karnındayken aldığı söylendi. Şuan yoğun bakımda ve entübe halde. Antibiyotik tedavisine başlanmış. Doğum yaptığında bu hastalıkla karşılaşan, başına gelen var mı? Masıl bir süreç ? Desteklerini ve Dualarınızı esirgemeyin lütfen.