Tecrübeli annelerin yardımını bekliyorum 🙏🏼Oğlum 2 aylık sürekli emmek istiyor. Bazen 15-20 şer dakika arayla emmek istiyor ve sürekli aranıyor. Emmeyince de yüksek sesle ağlıyor bir türlü susturamıyorum. Doymadığını zannetmiyorum çünkü günde 5-6 defaya yakın idrarını yapıyor. ama emzirmeyince artık eldiveninin üzerinde parmağını, kucağımdaysa omzumu falan emmeye çalışıyor. Gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor, tuvalete bile gidemiyorum yıkıyor ortalığı. Normal de ağlamıyor bir anda katılacakmış gibi oluyor. Başkaları sürekli emzirme 2 saat bekle yoksa gazlanır diyor ama babası da ben de durduramıyoruz mecbur kalıyoruz bir yerde ve sürekli emdiği için gündüzleri göğsümde süt birikmiyor. Böyle bir problem yaşayıp da çözüm bulan vardır umarım aramızda şimdiden teşekkürler