Seyyahyolcu Sirt kismi su gibi oluyor. Malum doktorada gidemiyoruz. D vitaminini düzgün kullandim. Ama bende babasida terleyen insanlariz aslında. Sizde terleme sorunu varsa, nasil bas ettiniz, geçti mi yada nasıl geçti. Hasta olmamamsi için ne yaptınız
bebegiminbesigicamdan Seyyahyolcu benim bebegimde cok terliyor ama bizim oda sicak diye dusunuyorum 26derece bide devamli sirt ustu oldugundandir diyorum
Zehra22 Seyyahyolcu Benim oğlumda öyle,aşırı terliyor,bende D vitamini veriyorum ama sanırım zayıflıktan terliyo🙄Öyle sırtına bez ısıtıp koyuyorum ki terlediyi zaman kiyafeti su olmasın bezide ara ara deyiştiriyorum🤷♀️Havalar ısınınca üstünü az giydirdiyimizde çok terlemeZler diye düşünüyorum…
Canselb Seyyahyolcu kaç aylık bebeğiniz ter dişlerden de kaynaklı olabilir doktora sorduğumda da öyle demişti bizde de o sıkıntı var
Muhammedtrn Seyyahyolcu sırtına sürekli ağız bezi koyun ıslandıkça değiştirin. Benim oğlumda çok terliyordu emerken kafasından sular akar hala.. şimdi azaldı ama ev sıcak olunca hemen terliyor. O yüzden kaloriferi artık açmamaya çalışıyorum. Babasıda çok terler keşke bana benzeseydi bu yönden 😄
Mevara bebegiminbesigicamdan 26 derece mi bizim oda 23 derece olunca ben çatlıyorum siz nasıl duruyosunuz😂
saritutkum Bebeklerde terleme genetikmiş benimkide çok terliyor ben daha az giydiriyorum bu yüzden sadece hızlı emerken kafası terliyor