Herkese günaydın, Bebişim 5 aylık oldu yaklaşık 1 aydır 2 günde bir iki üç çay kaşığı su veriyorum severek içiyor ilk altı ay su vermeyin diyorlar ama çevremdeki tüm bebekliler ve büyüklerimiz hep vermiş o yüzden az az veriyorum bi sakıncası olur mu sizce?(emiyor kilosu da çok iyi)