Geçmiş olsun bende antibiyotik kullandım hatta oğluyum bronşit olmuştu yoğun bakımda yattı 11 gün 😢hatta orda hep antibiyotik tedavisi uyguladılar Ewe geldik içinde hala hırıltı vardı bizde yine antibiyotik kullandık Bebeğinin sağlığı için o an gerekliyse mecbur kullanıyorsun