E_G_Kaan Saatlere ve dakikalara takılmayın.Hiçbirimiz önümüze çalar saat koyup yemek yemiyoruz.
Eğer bebeğinizde özel bir durum yoksa,günde 4-5 çişli bez oluyorsa,istedikçe emzirin.
Bazen 5dk arayla da olabilir,bazen 1 saat, bazen 3-4 saat…
Yani mesela “sol memeyi 6dk emdi,hay Allah normalde 10-15 dk emerdi niye böyle oldu ki? Bak her saat istedi bugün acaba yetmiyor mu? Dün gece hiç uyanmadı bir sorun mu var?” Gibi evham yapmayın.
Takip edin elbette lakin uyuyabilir,uyanabilir.Bir gün sık emer,ertesi gün az ister filan bunlar da olur.
Her emmesi açlık sebepli olmaz bebeklerin.
Mesela 18 aylık oğlum, dün doğru düzgün meme emmesi 3 ya da 4 kere emdi sanırım.Zaten büyüdü 2 dk çekiyor fırt tamam 😂 Bugün ise yapışık gezdik,son azı dişi kabarmış meğersem 🤷🏻♀️😊