[silindi] 20 gunluk bebegım geceleri saatbaşı uyanıyor ne o uyuyor ne ben nezamana kadar boyle surer bir çaresi yokmu? Karnı tok altı temiz gazı yok ama gözler hep açık :(( gunduzde uyumuyor en az 5 6 saat ayakta :(
aysundeper [silindi] hiç bilemedim canım benim bebeğim de 20 günlük oldu şu an 21 günlük ancak uyku yönünden böyle değil. Sadece kaka yapmak için biraz ıkınıyor o problem oluyor biz de bir de acıkınca uyanıyor. Bilen varsa mutlaka yazar.
Nuurrr [silindi] doymuyor olabilir mi canım? Benimki de ilk 15 gün öyleydi, 15 günlük kontrolümüzde hiç kilo almadığını ve dil bağı olduğu için yeterli ememediğini öğrendik
Pelin87 [silindi] kolik olabilir çünkü tam zamanındasınız, bu zamanlarda başlıyor. Karnını ve ayak altlarını sıcak tutun, gaz damlası kullanın, yüz üstü yatırıp pırtlamasına yardım edin, gaz masajı yapın
Emin_e [silindi] benim bebegimin de oyle baslamisti ben basta gaz oldugunu anlamadim kolikmis meger. 2. Aya kadar gece gunduz sadece omzumda uyuyabiliyordu, ona da saat basi uyaniyordu. Internette kolik masajlarini denedim iyi gelen ayse ebe diye birininki oldu ve simdi aglasa da gazi da olsa bir sure sonra geciyor ve uyuyor hic degilse. Tabi bu arada biogai ve nurse harveys kullaniyoruz
Minek Benim de kızım 10 günlük, sezaryen doğum yaptım sütüm çok azdı zorla sıkınca ancak geliyordu 3.gün gözlerinde sarılık farkettim hastaneye gittik 9.4 sarılık çıktı mama takviyesi önerdiler hem mama hem meme verdim 7 günlükken ilk kontrolünde sarılığının 7.3 e düştüğü söylendi daha sonra o güne kadar sütüm güzelce gelmeye başlamıştı sarılığının düştüğünü öğrenince mamayı bıraktım sadece meme veriyorum ama 1.30 saat 2 saat hiç ayrılmıyor memeden aralıklı emiyor yatağına bırakınca ağlıyor sütümü sağdım 1.30 saat emdikten sonra bıraktım yatağına yine ağlamaya başladı sağdığım 30cc sütü verdim onu da içti acaba doymuyor mu emzirmemden.Karnı doyuyor mu doymuyor mu korkuyorum sarılığı artar diye.En geç 2 saate bir uyandırıp emdiriyorum her uyandığında mutlaka çiş yapmış oluyor bazen de hem çiş hem kaka oluyor