Arkadaşlar iyi geceler artık dayanamadığım için yazmak istedim kızım 11aylık 2.dişini çıkarttı ama geceleri anlayamadım bi uykuya dalamama problemi var altını değiştiriyorum karnını doyuruyorum tam dalıyo yatağına koyuyorum 2dk geçiyo kendini uyutur gibi bi ses yapıyo ııııı diye sonra ağlamaya başlıyor sonra yine ıııı yine ağlama ne yapıcağımı şaşırdım o kadar yorgunum ki bende uyku uyuyamıyorum zombiye döndüm resmen🙈varmı bi çare yada benim gibi olan neler yapıyorsunuz