Kızım 2 aylık, 1. Ayda kalça kontrolüne gittiğimizde eklem yerindeki çukurun tam gelişmediğini söyledi doktor, çift bez tak dedi taktım, 2. Ayda tekrar Ultrasona girdik, hala olması gereken açıda değilmiş eklem çukuru tam sınırdaymış, aparat kullanmamızı söyledi doktor, ama bebeğim çok huzursuz sürekli ağlıyo, böyle bişey yaşayan var mı? durumunuz nedir nasıl