Canim eger sütün varsa birak seni emsin, baska yol arama🌸 ayrica mamayı çoğalırsan meme reddi yasama ihtimalin olur eğer biberonla veriyorsan mamayi. Riske atmaya gerek yok bence guzel guzel emzir bebegini. Kasik mama icin de cok erken birkac ay sonra ek gidaya geçersiniz zaten o zaman verirsin😊