D_L ben doğduğundan beri hiç uyandırmadım emzirmek için. Kimi doktor 2 saatte uyandırın kan şekeri düşer diyor ama bizim doktorumuz gerek yok acıkınca uyanır demişti 7 aylık olmak üzere hiç uyandırmadım kilosu da yerinde.
Genel olarak 2 saati geçmesin diyorlar ama herkes canım ben kendi yaptığımı paylaşmak istedim.