Kızım 1buçuk yasinda ve midesi üşütmüş sanirim. Biraz once kustu baya simdi halsizce uykuya daldi hala bulantisi var biraz yuzude buz gibi. Aile doktrumz ibubrofen yazmisti soguk algınlığı için . Simdi uyudi yarin vericemde baska onerisi olan varsa yardimci olurmusun luten 😥😥😥