Kızlar 4 aylık kolik bir bebeğim var, doğduğundan beri sürekli gazlı ve huzursuz , bir çok gaz damlası denedik, ama en işe yarayanı buydu sanırım, ilk başlarda baya fayda gördük, üç şişe bitirdik, maflor plusla beraber kullanıyoruz.. Ama galiba vücudu bu damlaya da alıştı , ilk zAmanlardaki gibi rahatlatmıyor artık 😔gazı bir türlü bitmek bilmiyor 🤷♀️Sanırım bunun içeriği bitkisel değil,. Tekrar başlayıp başlamama konusunda kararsızım.Bazen boşuna verdiğimi düşünüyorum . bi taraftan da devam etmezsem daha beter sancılanır diye korkuyorum 🙄ne yapmalıyım sizce? Kullananlar yardımcı olabilir mi 😔 4.ayImız bitti ama Ben de bittim 😔kolik bir bebeğin zorluğunu ancak yaşayan bilir