Kızlar iyi geceler.
Ya benim 6 buçuk aylık bir kızım var.
Artık yaklaşık 10 gündür falan geceleri sık uyanmaya başladı. Bu neden olabilir acaba ?
Ya emziriyorum sadece gün içerisinde yemekler yapıp veriyorum, bir de gece uyumadan tok tutsun diye muhallebi tarzı şeyler yapıyorum.
Bildiğiniz, önereceğiniz tarif falan var mı kızlar?
Veya uyku düzenini nasıl ayarlayabiliriz 😞😴😴