haticed_ Defneannesi_ Gözünüz aydın, insan uzun süre sonunda olunca bi rahatlama oluyor dimi, ben de 5 ay 2 günlüktü oğlum geçen hafta oldum özlemişim gerçekten de sancılı olmadı doğumdan sonra azalır dedikleri doğruymuş galiba😅
Yassos Defneannesi_ Tebrikler 🙂 Ben de doğum yapalı 8 ay olcak 1 hafta sonra daha tık yok . Merakla bekliyorum bakalım ben ne zaman olucam . Alıştım da böyle hamilelikten önce çok zor geçerdi adetlerim ilk bir kaç gün sancıdan ölür ölür dirilirdim . Yalnız bir şey merak ediyorum sütte azalma oluyor mu adet dönemi .?
Arasannesi Defneannesi_ benımde kırkım cıkalı 7 gun oldu ve hıc adet belırtım yok.okadar uzun surersede ınsan hep hamılemıyım degılmıyım teredutunde kalabılır degılmı nasıl atlattınız okadar ayı.test falam yaptınızmı sureklı.ben korunuyorum ama genede guvenemıyorum bu hamılelıgım eşim korundugu halde gerceklestı cunku
hawiinnazz Benim oğlumda 7 ay 10 günlük şimdi daha yeni bugün ilk adetimi gördüm bende aynı kaderi yaşıyoruz bacııı 😂😂
Defneannesi_ Yassos şuan bir azalma olmadı daha ilk günüm belki ondan ben de bilmiyorum onu. Sizinde olur kişiden kişiye değişiyor süresi. ☺️☺️
Defneannesi_ Arasannesi tabiki emin olamıyorsunuz ne olursa olsun. İki kere test yaptım ama yine de dikkat etmek lazım
Bebisss34 Defneannesi_ bizde 5,5 aylığız darısı başıma inşallah yaa regl olmayı özleyeceğim aklıma gelmezdi 😅