Kizlarr merhaba 5ay 5 gunluk oglum var uykularimiz berbat. 10 gun oncesine kadar gece 2-3saatte bi emmeye kalkiyordu simdi yarim saatte bir uyaniyor bi huysuz devamli elleri agzinda sanirim dis yerleri sertlesiyor.uyku egitiminede fazlaiyla karsiyim cunku aglatarak uyutmak istemiyorum.sizce disten midir? Gunduzleri falan gayet keyiflii yine uyumuyor ama geceleri aglayarak kalkiyor