Baharoyku benimde önce göğüslerimin altından sızlama başlıyor sonra göğüsümün ortasına sanki taş oturuyor nefes alamıyorum sıcak suya girip sırtıma tutunca iyi geliyor ama çıkınca yine başlıyor ve ağrı girince 3 4 saat geçmiyor bayılacak gibi oluyorum ilk gittiğimde acile gazdan olabilir dediler doktor karnıma bastırdı sonra kustum geçti en son dün yine oldu gittim emzirme ağrısı olabilir dediler süt sağıyorum geçmiyor dedim bi ağrı kesici serum taktıkar emzirdiğim için yarım saat sürdü o kadar ama sizinki başka bişeyde olabilir belki ağrı geçmiyorsa röntgen falan çekilebilir bi acile gidin derim nerde oturuyorsunuz?