Kızlar merhaba inşallah hepiniz iyisinizdir..
Benim 3 ay 1 günlük Minnoş bı kızım var gazlı bı bebiş gaz damlaları kullandık kâr etmedi gaz şurubuna geçtik artık biraz sancılı bı süreç 2 güne bı kaka yapmazsa 3.gun kök söktürüyo bize kakasını rahat yapabilsin diye zeytin yağ ve az miktarda da su veriyorum sadece anne sütüyle beslenen bi minnoşum var bu kaka problemlerinden dolayı da uyumuyo gerçi kaka problemi de olmasa da gunduzleri hiç uyumuyo geceleri de 2 göğsümü bitirip 5 saat hiç uyanmiyo sabah 10 da kalkıp gece 11 de mızıklamaya başlıyo ve hep ben yanında olayım istiyo (kayınvalidem sağolsun birazda kucakçı alistirdi napsam olmuyo ) sizin önerileriniz varsa yazın bu arada Eskişehirdeyim etrafımda kimse yok arkadaş arıyorum