esoo Bebeğiö 15 aylık ayak tırnağı natmış be hafif bi morluk var malüm doktora götüremiyorum öneriniz varmı yada başına gelen 😔😔
Mevara esoo kıyamam ya tırnak batması çok zor benim batmıştı 😔inşallah geçer en kısa zamanda kuzucugun