Ncihangir canım biz 35 rakım yerde yaşarken 2000 lik erzuruma taşındık eşimin ailesi trabzonda diye git gel basınçtan orta kulak enfeksiyonu oldu antibiyotikle geçti. Bence hemen doktora götür çünkü kızımın ateşi bir anda çıktı nöbet geçirdi ortakulak çok zor hastalıkmış doktor öye demişti