masterchefiniz Su kız uyusun anam avradim olsun hemen yatacam diye sözler veriyorum uyuuyunca buralar da fink atıyorum. Kendimi de zorla yatiracam o olacak 🤣 bu gün çok yordu beni bu kız a dostlar. 2 aylık uyumuyor bir türlü 😅
CankizimRavzam masterchefiniz benimki de 3 buçuk aylık emiyo uyuyo yerine koyunca ağlıyo canı sagolsun napalim 😊
2bebeannesiii masterchefiniz çarşamba günü 7 aylık olcak 2. dişi çıkıyo böyle bi naz yok 🤦♀️ yanından ayrılamıyorum basıyo çığlığı artık nasıl canı yanıyosa kuzumun 😔 bende bugün çok yoruldum aşırı yoruldum iyi yoruldum yalnız bayağı iyi yoruldum 😪 kısaca yorgunum 😴
masterchefiniz Senyorita 2 aylık herkes aynı diyor canım. Uyumuyor düzenli olan uykusu gitti kızımin. 15 dk 30 dk uyuyor bazen o kadar bile sürmüyor. Yorgun düşüyor en son. Bide ara ara gazı var.
masterchefiniz 2bebeannesiii oy inşallah tez zamanda geçer ya. Eşime diyorum 3 ay bi gecseydi. Gerçi sonrada dış sancıları başlar çok zor gerçekten
Senyorita masterchefiniz Bizim ki de öyle. 40’tan sonra düzelir dediler her şey daha beter oldu. Saat 8‘den beri uyutmaya çalışıyorum yok yok… Bir kerelik bir şeyde değil her gün böyle. Bir yenidoğanın bu kadar ayakta kalmasını aklım almıyor. Çok üzülüyorum. Meme reddi de başladı… Kafam almak pullak. Şu gaz olayı bitse de kurtulsak bir an önce.
Ikierkekannesi masterchefiniz mevzuyla pek alakası yok ama anam avradim olsun kelimesi çok yanlış ve tehlikeli bir kelime özellikle evli erkekler kullandığında annem karım olsun demeye geldiği için nikahın düşmesine bile sebebiyet verebiliyor o yüzden dikkat etmekte fayda var..art niyetli olarak değil ama buraya yazicak kadar dilinize dolanan bir kelimeyse eğer dikkat edin diye uyarmak istedim..sevgiler 😌
2bebeannesiii masterchefiniz inşAllah kuzum 🙏 çok zor çok ama rabbim acılarını göstermesin 🤲 gece yarısından sonra ev temizledim resmen yarına işim kalmasın diye 🤷♀️
Zeynepikram masterchefiniz ahh ben ne yapayım 🙄 bu gün öyle yolurdum ki üç küçük çocuk temizlik ev kalabalık ve 1 aylık kızım beni emzik niyetine kullanıyır şunanda meme ağzından çıktıpı gibi uyanıyor ve bir sürü işim var 🙄🤦🏼♀️
Ikierkekannesi masterchefiniz rica ederim canim ne demek ahir zamanda insanoğlu mümin uyanip kâfir uyuycak ama farkında bile olmiycak deniliyor ya hani gün içinde farkında olmadan bir sürü yanlis kelime sarf edebiliyoruz Allah muhafaza dinden bile cikmamiza sebebiyet veren o yüzden ne kadar dikkat etsek kârdır..😊
Svdasya masterchefiniz bizdede tersi o uyur ben uyumam o uyanır benim uykum gelir ne kol ne bel kalmadı🤦🏽♀️
Canangun masterchefiniz ayn canım bnde de aynı sorun var 18 günlük olduk şimdi beşiğe koydum ac kalmasın diye de 25 ml mama verdim sallıyorum bakalım uyucakmi gece 3 -4 gibi uyandırır zaten uyusada