Merhaba hanımlar pazartesi 2 aylik oluyoruz ve kalça ultrasonu için randevumuz var çok önemli biliyorum ama corona korkusundan gitmek istemiyorum psikolojim tamamen bozulmuş durumda 1 Yaş altı bebekler risk grubundaymis surekli bisey olursa korkusundan aglama krizlerine giriyorum evim 24. Katta asansorden korkuyorum kat kat eldiven giyiyorum marketten gelen hicbiseyi yıkasam bile yiyemiyorum ellerin yıkamaktan yarildi. Sorum şu ki kalça ultrasonu çektirip sıkıntıyla karşılaşan oldumu hiç