Gecesmom Merhaba arkadaşlar oğlum 4.5 aylık ilk defa regl oldum bu sebeple sütüm inanılmaz azaldı her marka mamayı denedik hiçbirini almayınca doktorumuz ek gıdaya geçelim dedi. 3. Gün bugğn ve hergün elma suyu 3 er çay kaşığı içirdim. Az öncede hipp elmalı sütlü mama yaptım azda olsa yedi. Siz neler yedirdiniz ilk etapta ? Nasıl karışımlar yapıyorsunuz özellikle gece için ? Çok sık uyanıyor doymadığı için mahfoluyorum uykusuzluktan valla yıprandım gece maması seveceği bişey olsa yesede uyusa saatlerce bende uyusam diyorum 🙏🏻
Mervee98 Gecesmom oğlum 6 buçuk aylık 1 aylıkken mama başladık biberonu ağzından alınca kendini yırtan çocuk ek gıdaya geçince biberonu hiç almadı bende uykuya geçince veriyorum itiraz etmeden yiyo hero baby kullandım hep geçen ay 1 kilo almış tam sende 4. Aydan itibaren alıp dene istersen bide arı mama da verebilirsin 4 aydan itibaren veriliyo oda hem 4 saat tok tutuyo
Gecesmom MasalAda deneyeceğim teşekkür ederim 🙏🏻 Bu akşam yedirdiğim hipp elmalı sütlü’ydü muhallebi tarzındaydı güya elmalı ama ben tadına baktım hiç elma tadı yoktu mama gibiydi belkide ondan yemedi 🤷♀️
Gecesmom Mervee98 hero baby, hipp, sma, aptamil, bebelac, evolvia, golden goat hepsini denedim asla ağzına almıyo biberonda almıyo kaşıkla vb de almıyo 😩 bu ay 600 gr aldı normalde her ay min 1000 gr alırdı anne sütüyle bende çok üzülüyorum 😞
Elifim4044 Bizim durumumuz da aynıydı bizim doktorumuz kaşıkla mamayı verin deri onla tadına alışıp sonra biberonu tuttu hipp devam sütü içiyor şimdi anne göğsüne benzer biberonlarla deneyin derim
Gecesmom Elifim4044 her markayı her şekilde denedim, kaşıkla kadehle şırıngayla eds sistemiyle ama asla almıyor midesini bulandırıyor hepsi. İlerleyen zamanlarda muhallebiye katıcam 🤷♀️
Cidocan Muhallebi yapıp içine toz formül mamayı koyup yedirirseniz boş irmik yada pirinç unundan ziyade mamayı da vererek kaliteli beslemiş olursunuz doktorumuzun önerisiyle bizde 4. Ayda başladık. Sadece mamayla besleniyor ancak mamayı yemek istemiyordu. Şimdi muhallebilerine toz mamayı 3 ölçek atıyorum. 4 saat kesintisiz uyuyor gece ben uyandırmasam uyanmaz ama biberonla da besliyorum. İsterseniz instagramdan ekleyin muhallebi tariflerini ve doktorun verdiği listeyi paylaşayım sizinle @cigdemkethudaoglu
Gecesmom Cidocan bizim doktorumuzda aynı öneriyi yaptı. Tadımlardan sonra muhallebiyi mamayla hazırlayalım dedi 👍🏼 Çok sevinirim hemen ekliyorum 👍🏼
Elif Patates baya tok tutuyor ben patates havuç karnabahar kabak yoğurt elma armut püre yapıp veriyorum önce tek tek yapıp deneyebilirsiniz sonra iki sebze yapabilirsin
Mervee98 Gecesmom dediğim gibi uykuya grçince dene ben arı mamayı sulu pişirip biberonda veriyorum biberonla sadece onu alıyo oda bazen en rahatı uykuda oluyo
Zhdsngz Gecesmom benim oğlum da 6.5 aylık bunların hiçbirini almadı dediğin gibi üstelik sağarak veriyorum çok şükür biraz biraz yediriyorum birşeyler gündüz sağıyorum gece kıt kanaat yetiriyorum o tür gece mamaları falan hiç yemiyor varsa yoksa Benim yaptıklarım
EnesEge 2707 bebeğinin mama almadığını belirtmiş bizde 4 aylığız doktor yoğurt suyundan başla dedi ama biraz daha bekliycem
Gecesmom 2707 okumadınız heralde her marka mamayı denedim bebeğim hepsini reddetti. Bu sebeple ek gıdaya geçtik
Gecesmom Annesininprensesi bazı kişilerde oluyormuş kimide hiç etkilenmiyormuş 🙁 ben süt fazlalığından mastit olan biriyim düşünün o kadar sütüm oluyordu ama regl başlamadan 3 gün öncesinden bi azaldı varya neredeyse hiç yok 😩
Annesininprensesi Gecesmom hadi ya ay çok kötü bir durum ya inşallah bende olmaz zaten sütüm çok değil😓😓ilk defa duydum ama ya
Gecesmom Annesininprensesi olsun sağlık olsun aç kalacak değil bak süt yoksa mama var mama da almıyorsa benim oğlum gibi erken ek gıda hemde halinden çok memnun 😅
Annesininprensesi Gecesmom ama benim kızım 3 aylık daha😓 ve mama yemiyor denedim önceden yerdi vermeyince daha da yemedi inşallah hasta olurum diye beklerken şimdi olmak istemeyeceğim galiba😂😂