Gonca34 Fatmakaan sizinle aynı şekildeyim maalesef 7 ay 10 günlük inanın büyüdükçe daha çok zorlaşıyor ve sürekli uyanıyor uyanıncada uykuya dönemiyor kendisi tekrar meme olacak me yapacağız böyle bilmiyorum
Anne37- Kibos aslımda en güzeli kendi kendine uyuması canım ama her bebek Farklı başta bende öyle yaptım fakat öyle sürekli benden destek bekledi şuan çok şükür iyi gidiyoruz
Kibos Anne37- zamanla o da olacak inşallah yatağına koyunca kendi kendine uyuyacaklar işe başladığımda anneme sıkıntı olacak yoksa uyku düzeni hiç yoktu malesef ne gece ne gündüz
Kibos Fatmakaan emzirirken uykuya dalmasına izin verme zaten canım uyuyorsa bile uyandır uykuya bağımsız geçsin eğer emzik tutuyorsa onu uyku aracı olarak kullanabilirsin ya da uyku arkadaşını deneyebilirsin
Tugbakadir Anne37- desteksiz uyku eğitiminin aşamaları neler? Bende vermek istiyorum. 4 ay 24 günlüğüz 🙏
Sum87 Kibos yanii çok şükür beklediğimizin üzerinde performans sergiledi biz de şaşırdık ☺️ Sadece bu gece biraz huzursuz ya dişten ya da fazla yemiş olabilir bilemiyorum 🤷🏼♀️
Kibos Sum87 düne göre çok iyiyiz canım uyku saatini kaçırmadığımda herşey yolunda gündüz uykusuna beşiğine koyar koymaz geçti akşam biraz uğraştırdı ama sallarken de en az bu kadar uğraşıyordum
Doruk2019_annesi Taze_annee uyku sersemi yatırdığımdan bağırmıyor ama daha çok yolum var uykuda uykusu gelince yatırıp beşikte uyutmak istiyorum