Kızlar 12 gün önce normal doğum yaptım 5 dikişim vardı bugün biri düştü. Yalnız şöyle Bi bakıyım ne durumlar dedim baktım ve afedersiniz oranın durumunu hiç beğenmedim sanki düzgün dikilmemiş arada boşluklar kalmış gibi.özellikle vsjina girişi. Daha tam iyileşmedi ondan mı yoksa hep öyle çirkin mi duracak çok kafama taktım sizde durumlar nasıl