15 aylık sadece memede uyuyan bir oğlum var. Öğlen 1 kere uyuyor. Artık emzirmek işkenceye dönüştü çünkü emmek=ısırmak. Sadece uyuduğu zamanlar emziriyorum öğlen1 akşam1 bu yüzden emzirmekte birşey ifade etmiyor direk olarak kesmek istiyorum bu doğru mu? Eşim 2 hafta evde bana yardımcı olmak zorunda🤷🏻♀️ Sizce nasıl kesmeliyim bir yol gösterin artık lütfen 😔 bu arada anne yanı beşiğinde uyuyor geceleri.