Benim oğluşumda 7ay 9 günlük ama hala dişimiz yok fakat huysuzluk huzursuzluk uykusuzluk hiç bitmedi her gün çıktı çıkacak ümidiyle yaşıyorum resmen bir emmesi var aman allahım dişi varmış gibi koparırcasına ısırıyor parmakları hep ağzında belli dişleri kaşınıyor evladım acı çekiyor ağlıyorum artk 😭😭😭 ahh bide sağda solda demezler mi diş olsa bi hafta da çıkar kızarıklık yok şişme yok diş olsa patlar hemen falan gelde sinir olma zor bir süreç çoook zor çok 😱😱