Mom26 benim eşim malatyalı her senede bıkac defa gıttıgımız için biliyorum bende kanal boyunda gormustum hakkında bıkac bısey soylemıslerdı ıste polısler falan gercek arabaymıs gubı ceZa yazıyo gıbı yapıyomus.arabam bozuldu dıye tamıre goturuyomus tamırcıler bıkac gun kalsın falan dıyomus gıbı gıbı🙂