Havvaylmz evet bebeğim 3 aylıkken oldum, ameliyattan sonra 1 ay yağsız , diyet yapar gibi beslen dedi ve yumurta kesinlikle yasaktı , 1 ay sonra yumurta yediğimde ya da yağlı birşey yediğimde midem yanıyordu,mide asidim boğazıma doğru geliyordu, sonraları alıştı bünyem,ilk zamanlar her yediğim şeyden sonra tuvaletim geliriyordu ama ishal gibi değildi. şuan sadece hamur işi yediğim zaman rahatsız oluyorum onun dışında iyiyim