Ayseynep çok rahat olur? Yani bebeğimin bacaklarındaki boğumlar her açtığımda kıpkırmızı ve bez izi vardı, değil 9 kilo yarım kilo alması durumunda dahi kullanılması mümkün değildi. 4 numaraya geçtiğimizde inanılmaz rahat etti. Artık satılmazsa kalsın😂