Neslihankarabal Merhaba hanimlar markasi bratz starts ingenuity salincak. Pilleride dahil 250 tl vercen e bebekten alinma garanti yok. Kızım icine sığmıyor artik. Istanbuldayim. Kralice_annesii instagram hesabindn yazabilirsiniz
Nurerdgn Neslihankarabal ben arıyorum canım benim markası nedir kızım sürekli sallanarak uyumak istiyor e bebeğe baktım fiyatlar cok yüksek
deletedmom913 Neslihankarabal hasarı varmı? Elektriklede çalışıyormu? Modeli link atabilirmisiniz?birde kaç aya kadar kullandınız?
yuksel07 Dygysnmry ben şu an pille kullanıyorum.şarj kablosnda temasszlk var sanrm pillyle kullanyrm.fyat ben 350ye almştm bu şekilde zebramo veya gardropstan 80e satabilrm instgramdan vdyo atabılrm
Seymahamza Ben de satıyorum e bebekten aldım 300 lira üç kere anca yatmıştır bebegım içinde üç pille çalışıyor titreşim ve müzik özelliği var