Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık çok hassas cildi var ve kuru anında Kızarıyor Banyoda veya altını değiştirince falan . Sebamed kullanıyorum Kafasındada vücudunda da .Krem olarak da sebamed kullanıyorum. Ama pek memnun değilim . La Roche Posay AP M kullanan var mı önerir misiniz veya mustela stelatopia krem ve şampuanını kullanmak istiyorum memnun olan kullanan var mı önerir misiniz?