20 günlük bebeğim var ne gece ne de gündüz doğru düzgün uyumuyor uyanık olduğu sürecede sürekli ağlıyor artık ne yapıcağımı bilemedim🥺 hastaneye de gitmeye korkuyorum virüsten dolayı. Gazı da var çıkarıyorum ama kendini yine de sıkıyor. Bu durumun düzelmesi için ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun bana😔