Ozznurrr benim kızım da 14 aylık. Sık sık uyanıyodu gece emmek için.. Öncelikle gece memesini bıraktırdım.bi haftadır da biberona alıştırdım. Ara sıra devam sütü veriyorum öğle uykusundan önce ve gece yatmadan önce veriyorum. Böylece karnı daha tok oldugu için iyi uyuyor. O yüzen bu yıl tutacağım. Zaten gecen yıl bebeğim çok küçüktü tutamadım bir ay borcum oldu. Gecen gün de kandil gecesi oruc tuttum pek zorlanmadım.Rabbim sabrını verir inşallah. Gündüz de zaten kızıma ek gıda veriyorum her öğün yiyor. Bi tek uyurken emzirmeyi düşünüyorum. Yani bebeğin sana engel değil diye düşünüyorum yinede sana kalmış tabiki.