elmalikurabiye ben e-bebekten tekerlekli şeffaf saklama kutusu aldım. Baya büyük, ona dolduruyorum bütün oyuncakları oynamak istediğinde yere döküyorum hepsini istediği gibi oynasın. Toplaması geri alması kolay geldi bana çokta memnun kaldım iyiki böyle yapmışım. Misafir çocukları da gelince hiç müdehale etmiyorum dağıtsın oynasınlar, kırılınca üzülebileceğimiz türden olanları kaldırıyorum yalnızca. Bence o bahsettiğiniz çekmeceli şey hayal ettiğiniz gibi olmayacak, çünkü peluş vs tarzı tam sığmayacak oralardan taşık taşık görünecek, toplarken tek tek çekmece işi de sıkıcı geldi bana ama siz bilirsiniz 🥰